Saturday, April 21, 2007

Anwar Bunuh Altantuya

Anwar Ibrahim berkempen ke serata Ijok dan negara mendakwa Najib Tun Razak terbabit dengan pembunuhan model Mongolian bernama Altantuya.

Dalam Ucapan di Simpang Tiga Ijok pada 20 April 2007 di hadapan kaum Cina, Anwar Ibrahim berkata:

"Kenapa dua anggota unit tindakan khas (UTK) boleh terlibat dan kenapa boleh bahan letupan C4 yang ada tertulis Kementerian Pertahanan digunakan dalam pembunuhan Altantuya Shaaribu? Saya tidak tuduh, kenapa dia nak marah."

Macam mana Anwar Ibrahim boleh baca bahan letupan C4 yang meletupkan Altantuya adalah milik Kementerian Pertahanan? Bom sudah meletup macam mana mau baca?

Memandangkan Anwar mengetahui ayat yang tertera atas bom tersebut sebelum diletupkan, adakah Anwar yang meletupkan model Mogolian tersebut?

15 comments:

Anonymous said...

HAHAHAH oiii pak syeikh. amacam? kantoi menipu atau kantoi membunuh?

Anonymous said...

hehehe...anwar dah kantoi. Terang-terang penipu besar. Itupun ada orang lagi yang percaya....

Anonymous said...

Cun la gambar kawan baik yang dok cium dia.. eeeeeeee geli. Jantan cium jantan macam tue sekali. Itu bukan cium tanda hormat orang arab, tapi itu cium lepas rindu. Lama tak jumpa kot


eeeeeee... eeeeeeee gelinya

Anonymous said...

ade ker tulis hak milik mana2 kementerian?bukan slalunyer kalo hak krajaan die tulis 'Hak Milik Krajaan M'sia ke'?

Anonymous said...

hihi..sy pn tau altantuya kena bom ngan c4 http://en.wikipedia.org/wiki/Altantuya_Shaaribuu

nor said...

saya pun tau http://en.wikipedia.org/wiki/Altantuya_Shaaribuu

Anonymous said...

bodoh betul la hang pa nie....kan c4 tu hanya boleh diiliki oleh kementerian pertahanan saja?? anwar tanya mcm mana c4 boleh digunakan bukan kata najib guna c4 bunuh altantuya tu??

Anonymous said...

Aku bukan suka sangat kat anwar. Tapi aku rasa tulisan bertajuk .....bunuh.......ini amat bagus dibuat bungkus tahi babi. Celaka! Nak mampus ke.

Anonymous said...

Ha ha kelakarnya sapa yg post topic ni. I can't help myself but to comment to such an idiotic opinion. Macam ni ka mentaliti orang UMNO....

Anonymous said...

aik? comments must be approved by author? aku cabar kau approve komen aku. ini demokrasi? yang sependapat dengan kau je boleh approve? SEMPIT BETUL pemikiran melayu sekarang ni.

wakdol said...

1. Aik punya banyak komen diluluskan iku pembangkang pun masih kata tak betul?

2. yang kata anwar kata tertulis Kementerian Pertahanan tu Harakahdaily.net la bro.

3. Memang orang bom tau yang letupkan altantuya tu C4. Isunya macam mana anwar tahu ia dari kemneterian pertahanan? Polis pun ada C4. Pengganas pun ada.

Anonymous said...

3. Memang orang bom tau yang letupkan altantuya tu C4. Isunya macam mana anwar tahu ia dari kemneterian pertahanan? Polis pun ada C4. Pengganas pun ada.

Do you live in Malaysia or Mars?

Malaysia has one of the best CID forces in the world, compliments of training by the british colonists.

Pengganas nak simpan C4? mimpi lah.

nazmy said...

psal smua anonymous?takot kna tndakan undang2 kah?buknkah pemerintah a.ka kerajaan adalah di pihak anda smua..w/pon trang2 anda brsalah tapi kan ker ada polis backing,apela nk takot hehehe

nazmy said...

nk kna approval?mmg hang dayus n pro kerajaan korup msia taniah

Anonymous said...

Aku pun rasa pun begitu.....macamana dia tahu!!!!!mesti dia pun berada di situ ......